I write down everything I wanna remember n also 2 empty my mind, it may b thoughts of the moment...that come unsought 4 n commonly the most valuable. Whether or not I write well, it doesn't matter.

Sunday, September 8, 2013

有你的幸福

当我远隔千里时,你的简讯陪伴了我,度过了煎熬的寂寞。
当我心情不好时,你的温柔和幽默的信息温暖了我心房。
............这就是,有你的幸福!
习惯独立的我,忘记了能够依靠的甜蜜。
空档许久的心房,再次想找人来填满。
充满真心的信息,把我的世界变得如此美丽。
脸上的笑容,只因有你。

No comments:

Post a Comment